Servicii de Receptie
In prezent, marile companii dispun de zone de receptie care faciliteaza tranzitul persoanelor importante pentru companiile respective, precum clientii acestora,potentialii clienti, autoritati sau furnizori. Zona de receptie reprezinta cel mai important punct din cadrul unei companii, pericolul fiind cu atat mai mare,cu cat tranzitul este mai intens
Servicii de Receptie de Inalta Calitate
Prin atitudinea profesionista, tinuta impecabila, integritatea si vigilenta in diverse situatii, receptionistii constituie un sprijin pentru cresterea si dezvoltarea afacerilor clientilor care solicita acest tip de servicii.
Securitas Romania furnizeaza servicii de receptie de inalta calitate, oferind o solutie rentabila pentru operatiunile obiectivelor clientilor nostri. Printre atributiile principale ale angajatilor care ofera servicii de receptie, se numara intampinarea si indrumarea vizitatorilor, supravegherea activitatilor din raza postului in care isi desfasoara activitatea, preluarea apelurilor telefonice, inregistrarea documentatiei si transmiterea acesteia catre persoanele responsabile, interzicerea persoanelor care pot periclita bunurile si imaginea clientului in incinta obiectivului si intocmirea rapoartelor de constatare cu privire la evenimentele produse. Totodata, in sarcina unui receptionist intra si verificarea accesului furnizorilor, urmarirea semnalelor generate de catre sistemul de securitate instalat si informarea conducerii asupra eventualelor defectiuni tehnice care pot surveni la acesta.
Receptionistii reprezinta interfata intre compania in care isi desfasoara activitatea si clientii acesteia. In acest sens, selectia persoanelor care urmeaza a furniza servicii de receptie se desfasoara in urma unui proces complex de recrutare, urmata de sesiuni intense de pregatire, astfel incat aceste servicii sa se desfasoare la cele mai inalte standarde.